LinkedIn Microsoft korporasiyasına məxsus professional bir biznes sosial şəbəkəsidir. Milyonlarla mütəxəssis bir-birləri ilə əlaqə qurmaq, son xəbərləri, iş imkanları izləmək və komandaları və şirkətləri üçün yeni istedadlar axtarmaq üçün ziyarət edirlər.
LinkedIn-in unikallığı odur ki, burada əksər istifadəçilərin vəzifəsi, çalışdığı təşkilat, cinsi, maraq dairəsi və s. dəqiq göstərilib, auditoriya ciddi, peşəkar, qərar qəbul edən və ya qərarlara ciddi təsiri olan insanlardır. Bu da marketinq üçün hədəf auditoriyası seçdikdə çox önəmli amillərdir.
Facebook, Instagram daha çox B2C, LinkedIn isə B2B üçün ideal marketinq vasitəsidir.
B2B marketinqinizin səmərəliliyini LinkedIn reklamları ilə artırın.
LinkedIn istifadədə olduqca rahatdır, biznesdə həmkarlar ilə əlaqə qurmaq, rəqibləri izləmək, yüksək ixtisaslı mütəxəssislər axtarmaq və s. kimi imkanlar təklif edir.
Bu platformada ziyarətçilərinin müştəriyə orta geri dönüşü 227%-dir.
LinkedIn-də reklamın hazırda bu tipləri mövcuddur:
- sponsorlu məzmun;
- mətn reklamı;
- sponsorluq InMail mesajları;
- dinamik reklam;
- banner reklamı;
- LinkedIn xaricində reklam yerləşdirmək;
- Əlavə vitrin səhifəsi – malları göstərə və xidmətləri reklam edə, parametrlərə görə auditoriya seçə bilərsiniz;
- sponsorlu reklamlar (nümayiş yeri – xəbər lentləri, digər səhifələr);
- InMail vasitəsilə reklam – əlaqə siyahısından kənar istifadəçilərə mesaj göndərmək imkanı.
Təşkilat və şirkətlərə yönəlmiş LinkedIn reklamları üçün bizimlə əlaqə saxlayın!